PASŪTĪJUMU ATGRIEŠANA
Visi rāmji, paspartū un reprodukcijas, kas pasūtīti ar interneta vietnes starpniecību, tiek izgatavoti pēc klienta pasūtījuma un norādījumiem, un to atgriešana un naudas atmaksa nav iespējama saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 punkts 22.3. Pilnu informāciju par patērētāju tiesībām iespējams atrast šeit.

Atsevišķos gadījumos pastāv iespēja atrast abpusēji pieņemamu risinājumu, ja pasūtījums veikts nepareizi, vai pasūtītā prece neatbilst Jūsu prasībām. vai citi iemesli. Tomēr šī politika ir attiecināma pēc mūsu ieskatiem un iespējama pasūtījumiem līdz € 200.

Ja konstatējat kādas kļūdas ar pasūtījumu, kā piemēram krāsu, izmēru, lūgums sazināties ar mums, un mēs raudzīsim iespējas atrisināt radušos situāciju. Jūs redzēsiet, ka mēs esam daudz draudzīgāki pret klientu kļūdām, ja par tām tiek paziņots draudzīgā veidā.

Jebkura prece, kas nav pieskaitāma pie “Personalizēta vai Izgatavota pēc norādījumiem” kategorijas var tikt atgriezta un atmaksāta, atskaitot piegādes izmaksas. Jebkura prece ir jāatgriež 14 dienu laikā no rēķina saņemšanas, tās oriģinālajā iepakojumā. Pasta izdevumi netiks atmaksāti jebkurai pareizi piegādātai precei.

BOJĀJUMI UN BRĀĶI
Mēs saskaramies ar ļoti nelielu bojājumu vai brāķu skaitu, bet diemžēl neveiksmes notiek. Kad tas notiek, mēs cenšamies to atrisināt pēc iespējas raitāk. Lai paātrinātu procesu, mēs varam lūgt fotogrāfijas, kas liecina par bojājumiem, negaidot brīdi, kad bojātā prece tiek atgriezta. Kad būsim pārliecinājušies par problēmu, nekavējoties ar Jums sazināsimies, lai informētu par mūsu ieteikto problēmas risinājumu.

Ir ļoti svarīgi mūs informēt par jebkuru bojājumu 48 stundu laikā no preces saņemšanas brīža. Mēs nevaram uzņemties atbildību par bojājumiem, par kuriem tiek ziņots pēc šī perioda, jo bojājums var būt radies no apstākļiem, kas ir ārpus mūsu kontroles.

Ja Jūs saņemat bojātu rāmi, mēs nodrošināsim rāmja nomaiņu uz rāmi, kā norādīts Jūsu sākotnējā pasūtījuma apstiprinājumā. Mēs nevarēsim nodrošināt pasūtījuma atmaksu vai rāmi pēc citas specifikācijas. Šī politika atbilst ministru kabineta noteikumiem par distances līgumu, ja prece tiek izgatavota pēc patērētāja noteikumiem, un bojātās preces aizvietošana tiek nodrošināta saprātīgā termiņā.

Mēs varam pieprasīt bojāto preču atgriešanu, un to veiksim par mūsu izmaksām. Mēs noorganizēsim kurjeru iepriekš saskaņotā laikā, darba dienā. Jebkura atgrieztā prece ir jānodrošina līdzīgā iepakojumā, kā tā tika saņemta.

PASŪTĪJUMU ATCELŠANA
Jebkurš pasūtīts rāmis, paspartū, digitālās drukas produkti, vai jebkurš cits produkts, kas tiek izgatavots pēc patērētāja norādījumiem, nav atceļams, ja ražošanas process ir uzsākts. Ražošana var tikt uzsākta pat stundas laikā no pasūtījuma veikšanas brīža, tādēļ mēs iesakām rūpīgi pārskatīt un pārbaudīt pasūtījumu, pirms tā veikšanas.